دلم برای کسی تنگ است

نقطه سرخط

گاهی چه اصرار بیهوده ایست ، اثبات دوست داشتنمان ... چرا که دوست ترمان دارند وقتی دوستشان نداریم !!!

دلم برای کسی تنگ است

که چشمهای قشنگش را

به عمق آبی دریا می‌دوخت

و شعرهای قشنگی

چون پرواز پرنده‌ها می‌خواند

 

دلم برای کسی تنگ است

کسی که خالی وجودم را از خود پر می‌کرد

و پری دلم را با وجود خود خالی

دلم برای کسی تنگ است

کسی که بی من ماند

کسی که با من نیست

دلم برای کسی تنگ است

که بیاید

و به هر رفتنی پایان دهد

دلم برای کسی تنگ است

که آمد

رفت

و پایان داد

کسی

کسی که من همیشه دلم برایش تنگ می‌شود



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت15:45---2 ارديبهشت 1391
slm mer30 k sar zadi are badkhah dashti bego leh konamesh
on faje ham bikhi narahat konandas pas velesh kon


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت11:29توسط سوده | |